min dag så här långt

jobbade 7-12 idag, skulle egentligen ha slutat 14 men jag tog ut två timmar i komp, har typ 10 timmar kvar att ta ut. Men det är ju så jävla svårt o ta ut när det är så lite personal på eftermiddagarna jämt, jag har nog haft dom timmarna i två år snart!...Efter jobbet drog jag ditekt och tränade, va rätt skönt, det va ju ett tag sen jag va där sist, brukar ju inte bli så mkt på sommaren, men nu ska jag försöka börja träna på riktigt igen :) Och inget mer godis eller snabbmat för min del heller :P
Nu är jag hemkommen och har precis käkat lite lunch, blev nudlar med wook *gotti* :)
Nu ska jag ta och röja undan lite här, sen ska jag ringa lite samtal, och sen får jag väl se vad som hittas på, är trött så det blir väl inte så jätte mkt antagligen:P hehe

bilder är ju alltid kul, så jag läger upp två bilder på mina tatueringar :D




Kommentarer
Postat av: evie

jag ska rita en tatuering till min lillasyster :D haha den kommer bli grym :p

2008-08-19 @ 17:13:11
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0