Trött

Efter att ha haft semester i tre veckor och lagt sej sent varje kväll och sovit länge på morgonen så är m,an inte riktigt van vid att gå upp kl 5 på morgonen för att åka till jobbet, sitter här och känner mej som en död zombie. kunde nog inte somna förens klockan va runt 2 inatt.
Va iaf duktig igårkväll och packade väskan med träningskläder och allt, tänkte dra och träna efter jobbet, meeeen självklart glömde jag alla mina kort hemma, så imorse när jag kom till jobbet kom jag inte in...fick stå ute och vänta på att det skulle komma nån mer, och tillslut kom det äntligen nån:P och inte kan jag träna då heller eftersom jag måste ha kortet för att komma in på gymmet, skulle kunna chansa på att det kommer nån mer som ska träna då och gå in samtidigt...men jag känner inte för att stå ute i regnet och vänta på att nån ska komma. Men väskan är ju iaf packad och står här på jobbet, så dår fär jag träna imorn ist (om jag kommer ihåg att ta med kortet) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0