städning!

Fortfarande regnigt och jävligt, så jag passade på att städa lite här hemma:) tråkitg men det är gött när man blir klar!
Det är väl typ det jag har gjort idag, tog nästan hela dagen, man måste ju ha lite pauser då och då så det tar ju ett tag ;) sen har jag ju ont i ryggen så jag kan ju inte ta för mkt på en gång, måste ju ta det lugnt :P

När älsk slutade jobbet drog vi och handlade, passade på att panta alla min flaskor/burkar oxå, blev nästan 100 spänn där, behövde då bara betala 8 spänn för det jag handlade, bra bra :D
Nu sitter jag och väntar på att sex and the city ska börja, men klockan går sakta sakta sakta, nästan så att jag misstänker att den har stannat :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0