Söndag

Sov lääänge idag, vaknade inte förens 12.30, gick säkert inte upp förens efter 13.00, gött o sova ut ibland :)
Gick upp och gjorde mej iordning och drog sen till IKEA! Älsk skulle titta på en ny soffa, fanns en del fina! Själv skulle jag köpa en till hylla till köket, men jag måste ju ha en likadan som jag har eftersom dom ska sitta ovanför varandra, blev jätte glad när jag såg att den fanns kvar, men självklart så fanns inte själva "hållarna" eller vad det heter, dom som man skruvar i väggen och sätter fast hyllan på, fanns bara i ljust träd och jag ska ha i mörkt, får helt enkelt vänta tills lönen kommer och köpa nya hållare till den gamla hyllan oxå. Då blir det isf svarta hållare i metall och mörka trähyllor. Kan bli finfint!

Precis kollat på en film, No country for old men, av bröderna coen...ganska bra film även om deras filmer brukar vara lite underliga:P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0