Skogen = uuuuuuh

Alla dessa älgflugor som älskar att attakera mej så fort jag sätten en fot i närheten av skogen, vafan vill dom mej egentligen? Jag HATAR dom, dom är vidriga!! Fanns det inga sånna äckliga djur när man va liten? eller varför hoppar dom på mej nu? Jag som vill plocka svamp ju, får väl helt enkelt ta på mej skyddskläder så dom jävlarna inte kommer åt mej ;) jo så får det bli :P
Och vi ska inte tala om dessa stoooora "myggor" dom som ser ut som myggor med långa äckliga ben...hade ihjäl två st igår kväll när jag skulle sova...hade en i taket, försökte drämma till den jäveln med en flugsmälla men han kom undan, flög på mej ist, så jag fick panik och sprang in i dörren och smällde i stortån (satans jävla k*k så ont det gjorde)...tillslut efter att ha jagat den jäveln genom hela sovrummet small det...när jag väl skulle släcka lampan upptäckte jag att jag hade en till i fönstret, men det gick lite mer smärtfritt;) det sa bara slaffs så va han oxå borta, jag smög mej lixom mer på den ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg den blev...Ja denna har jag säkert fått sitta med i minst 24 timmar...

Gilla den verkligen!

Kram ranu från lunar

2008-08-15 @ 00:18:12
URL: http://ranu81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0