semester

Nej nu ska jag försöka ta tag i detta, har ju aldrig tid/ork o blogga längre, eller tid har jag nog, det är ork jag inte har ;)
Nu har jag iaf haft semester i en vecka, bra väder fram till lördag! så nu sitter jag inne o väntar på solen!
Va på paken zoo i eskilstuna i tisdags, kollade in tigrarna :D har inte varit där på säkert 15 år, fantomengrottan va MKT mindre än vad jag minns ;)
I fredags va vi till sthlm, tröttnade rätt fort på o springa i affärer, så vi tog en båttur runt djurgården ist ;D sen blev det museum  (minns ej vad det heter) men det låg på slottet, massa kläder o skit som kungar har haft, ganska kul faktiskt :)
Efter det drog vi till pizzahut, massa mumma. Har inte käkat där på en massa år! Dom ska för övrigt bygga upp pizzahut här borta där jag bor, granne med mej :P höhö
Efter maten blev det lite affärer igen, köpte ett linne och ett par skor, sen köpte jag faktiskt inget mer....jag shoppade ju upp alla mina pengar innan vi åkte till sthlm, dum som man är...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0