regn-ledig....sol-jobb

Jopp så der det ut, nu har jag vart ledig i två dagar, då har det bara regnat och regnat. Började jobba 14.00 idag, fram till 14 så verkligen ööööösregnade det, och nu när jag sitter instängd på jobbet så skiner självklart solen:(
Jag vart så sugen på öl nu förut, men det blir det ingen *suck*
Ärligt så borde jag nog snart byta jobb, jag känner vekrligen att det bara är pest och pina att åka till jobbet nu mera, brukar ju ändå kännas ok när man har haft semester och varit borta härifrån några veckor, detta är min tredje tur efter semestern och det känns inte ens som att jag har vart borta härifrån alls. Jag vill verkligen inte hit! Men jag behöver pengarna så jag får släpa mej hit och vara glad och göra mitt jobb. Nu är rasten slut och jag får väl ut o bråka lite med dom gamla igen ;) (som jag faktiskt tycker om även om det inte lät så just nu) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0