pissväder!

Min semester närmar sej slutet och det regnar forfarande bara :( vafan!! pengarna är slut, annanrs kunde man ju åka o shoppa eller nåt iaf, men nej då, känns som att jag lika gärna skulle kunna åka o jobba o spara mina semesterdagar ist *suck* får hoppas nästa vecka blir bra iaf!

Nu ska jag ta o fixa håret här, klippte mej förra veckan. Det vart lite väl kort tycker jag, måste platta det så ser det rätt ok ut, annars ser jag ut sån nån jävla bröderna lejonhjärta-tönt i hövvet :S "Klipp inte kortare än till axlarna" sa jag klart och tydligt säkert 5 ggr (hon som klippte va en lärling) eftersom håret blir kortare när det torkar så får man klippa ju klippa en cm längre typ, men hon visste tydligen inte det, till o med jag som inte är frisör fattar ju det!...men som sagt om jag plattar ut håret blir det ok...






min lilla älsklings ninis Einar ! :D
Upptäckte en dag när jag kom hem att det va blod i buren, hade till och med stänkt upp på väggen, fatta vilken panik jag fick, upptäckte sen att han hade slagit ut sina övre framtänder :( Jag grinade så jag höll på att död där, va helt säker på att jag skulle va tvungen att avliva honom eftersom han inte kan äta utan tänder. Älsk fick ringa till veterinären då, Josefine kunde inte prata:P Meeeen hon sa att tänderna på en gnagare växer hela tiden och att dom kommer att växa ut igen! guuu vilken lättnad det var att höra. Fick hålla på o skära äpplen och mörötter i små små bitar eftersom han inte kunde gnaga, ont som fan hade han stackarn :( Kollade i munnen på honom här om dagen och såg att täderna börjar växa ut igen :) så nu äter han som vanligt igen! :D:D


Kommentarer
Postat av: veronica

ååh söt! usch, stackarn. Jag har med en kanin, som är gammal, så varje gång han ligger ner och sover så tror jag att han är död, man blir lika rädd varje gång.

2008-08-09 @ 13:17:14
URL: http://vgl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0