Nu ska vi se hur vuxen Josefine är ;)

Körkort [ ]
Bil [ ]
Matservis [ ] men jag håller på att samla på en från duka(carl)
Soffbord [x]
Ica kort [ ]
Hemförsäkring [x]
Eget boende [x]
Hund [ ] nej men en kanin ;)
Katt [ ]
Fast inkomst [x]
Köksbord [x]
Finglas [x]
Betalkort [x]
Toarullehållare [x]
Duschdraperi [x]
Barn [ ]
Sambo/Make/Maka [ ] nee men särbo:P
Spelar bingolotto [ ]
Tippar på lördagar [ ]
Internet bank [x]
Bakar minst tre sorters kakor vid födelsedagar [x]
Organiserat skafferi [ ] haha näääe där står allt huller om bullern
Julbakar [x]
Färsk mat i kylskåpet [x]
Kokar egen sylt [ ]
Slänger dina håliga sockar [x]
Går på reklamer på tv [x]
Har fläckbortagningsmedel hemma [x]
Pensionsfond [x]
Sopsorterar [ ] fast man borde kanske
Prenumerar på någon dagstidning [x]
Prenumerar på allers/hemmets veckotidning [ ]
Letar middagstips [x] ibland så
Blir arg när skorna inte står på sin plats [x]
Får majoriteten av post i räkningsform [x]
Har en stavmixer [ ]
Äter söndagsmiddag [ ]
Försöker att inte svära [ ] eller när jag är på jobbet försöker jag väl låta bli, men jag vet inte hur det går:P
Sorterar tvätt [x]
Har en krok i badrummet märkt "gäster" [x] jag vill inte att folk ska torka sej på MIN handduk:P
Mobil abbonemang [x]
Hemtelefon [x]
Veckohandlar [x]
Medlem i hyresgästföreningen [x]
Gardiner [x]
Dukar [x]
Överkast [x]
Kuddar för prydnad [x]
Fler än 5 kryddor hemma [x]

ganska så vuxen va jag väl allt? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0