morgontrött

sov ända till 13.00 idag så jag är inte ett dugg trött nu:S ska ta och lägga in lite räkningar på internetbanken nu så allt blir betalt i tid, blir nog inte så jätte mkt pengar kvar denna månad tror jag :( men lite shopping blir det nog imorn iaf ;D bara lite! Fast jag borde städa imorn oxå börjar se ut som ett bombnedslag här igen *suck* Ska nog byta gardinger oxå så:) Börjar ju bli höst så nu ska sommargardinerna ner:)
Vill ha en ny stol till mitt skrivbord oxå, eller ny och ny, jag har ju inte ens nån nu:P hittade en jätte snygg röd stol på IKEA som jag tyvärr inte tror finns kvar:( det va den enda fina jag kunde hitta! men jag får väl leta vidare...
Nej nu ska jag försöka sova iaf, så jag inte sover bort halva dagen imorn oxå:P

natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0