krångel och missförstånd!

Nyss hemkommen från jobbet, sitter här hungrig och trött...för trött för att laga mat och så får jag inte sova om jag ska kunna sova inatt, börjar tidigt imorn oxå.
Sitter och tittar lite på that ´70s show just nu, ganska kul serie :P
och när jag kom hem nu så hade jag ett paket från h&m på hallgolvet, grejer jag redan har fått dessutom...jag beställde därifrån för typ två månader sen...det tog lång lång tid innan jag hörde nåt därifrån, sen fick jag en faktura utan att jag hade fått några grejer, så jag ringde och dom sa att dom hade skickat grjerna för flera veckor sen. Dagen efter hörde dom av sej och sa att dom skulle skicka nya grejer (då satt jag och väntade på bussen på väg hem från jobbet, så jag hade ej vart hemma nåt). När jag kommer hem ligger paketet på hallgolvet så jag ringde på en gång tillbaka och talade om att jag hade fått grejerna iaf, så hon skulle ta bort den nya beställningen...men ändå har dom skickat grejerna jag ringde och sa att dom INTE skulle skicka, fan att aldrig nåt kan gå smidigt nät jag ska göra nåt :@...
Va lite rörigt där kanske, men vafan jag är trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0