kebabpizza!

Åt min andra kebabpizza någonsin idag, gotti* att man inte har kommit på det tidigare!!!

Idag fick jag koden till mitt nya kort, bytt mitt mastercard till ett maestro med kreditgräns på 10.000 spänn (kan vara bra att ha vid nödfall)...men då trodde jag självklart att jag skulle använda det kortet jämt och att dom drar från mitt vanliga konto när jag handlar, och dra från krediten när pengarna på kontot är slut, men idag har dom jävlarna dragit från min kredit ist för kontot?? jag fattar nada hur det funkar, men inte ska man väl behöva ha TVÅ kort, trodde det funkade som med ett visakort? måste nog ringa till banken imorn o höra hur fan det där ska gå till, jag blir förvirrad, bli inte förvånade om ni ser mej i lyxfällan framöver haha

Sitter och väntar på att sex and the city ska börja idag igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0