jävla väder

Detta väder gör mej deprimerad, jag har fan inte lust till nånting alls... Bara sitta rätt upp och ner och glo, hela augusti har ju regnat bort, vart fan tog sommaren vägen? jag hinner ju inte med. Det känns som om det inte har vart nån sommar än :( Nu är det snart september och höst *snyft*

Nu är det snart bara en månad tills jag fyller hela 25 år, och vart fan har alla dom 25 åren tagit vägen undrar jag?? Fan va fort allt går, 25 år??? halvvägs till 50 :S  nääääe jag vill inte, jag vill inte bli äldre nu! Jag kan väl stanna här? gah!! Det är fan sjukt det här! Ska jag hinna bli fotograf får jag fan öka, det här går inte! *SUCK*
O titta nu kommer regnet oxå, det är ju underbart *not* nejdå jag är inte negativ, jag är bara... hmm jag vet inte, gammal kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0