förvirrad?

sovmorgon idag, började 12.30. Men nej det märks inte, jag går runt här i min egen lilla värld:P...stressade ner som skruttan med en av våra gaubbar som skulle iväg på lite kalas., färdtjänsten skulle hämta honom 14.25, vi gick ner och satte oss 20 över och väntade...kl blev halv..kl blev 20 i...kl blev 10 i, fortfarande hade det inte kommit någon bil, min arbetskamrat ringde och undrade vart jag höll hus, tanterna ville gå på toaletten och det va ett ända stort kaos på avdelningen. Så jag rinde till slut till färdtjänt och frågade vart fan dom va nån stans och talade ilsket om att dom minsann skulle ha hämtat Calle (ej han riktiga namn) ;) för en havtimma sen. Sen visade det sej att det va vi som va 1 tim för tidiga, vi satt där nere redan kl 13.20 och väntade. Så det va bara att knata upp igen för att sen vända i dörren och gå tillbaka på en gång:P (gamla människor går inte så fort) ;) hehe
Sitter på lite rast nu, vilket jag verkar behöva! Sen blir det bara till att dra hem och lägga sej eftersom man ska upp 4.30 för att jobba imorn igen. Jag hatar verkligen dom här långa helgerna :S fredag kväll, lördag dag, söndag kväll och måndag dag...det känns lixom aldrig som att dom tar slut :S *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0