bättre sent än aldrig

Idag kom äntligen mina nya linnen jag skickade efter från H&M för en massa veckor sen, nästan så jag hann glömma att jag hade beställt dom...kul att linnena kommer lagom tills sommaren är slut *mutter*
Jag börjar bli glömsk o senil med, va iväg och hämtade linnena vid konsum förut, när jag sen skulle gå ut med soperna hittar jag inte min nyckel, letade som en tok...hittade dom på utsidan av dörren sen, jag låste upp o gick in utan att ta med nycklarna alltså!....Det va nog det han som ringde på dörren förut vill tala om kanske, jag öppnar typ aldrig när okända personer ringer på dörren, är ju oftast jobbiga försäljare o skit *tycker inte om*....tur att jag skulle ut o slänga soper sen då iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0