äntligen över

Nu är min helg äntligen över:) så då var man ledig i två dagar :D ska bli gött, tror till och med att det skulle bli bra väder!
Slutade jobba 12.15 idag, kort och bra dag!
Tänkte lägga in lite räkningar på internetbanken nu när jag kom hem, men inte fan funkade internet då, så nu har jag hållt på o tryckt på både det ena och det andra, massa instälningar hit och dit...inte den blekaste aning om hur det blev nu men internet funkar iaf ;P
Nu ska jag fixa lite lunch, sen får jag se vad det blir, ska iaf gå och kika o det kanske finnas en ledig tvätt tid åt mej, orkade inte tvätta sist jag hade bokat:P

Kommentarer
Postat av: evie

du, du kanske skulle prova jobba som personlig assistent istället ? läste inlägget om jobbet osv. Det ska visst vara kul om man får en bra person att jobba för/med :)

2008-08-26 @ 14:17:09
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0