kycklingsallad

Nu har jag käkat kyckligsallad två dagar i rad :O lite dålig fantasi kanske, hade ju iofs pasta igår och utan idag, så lite variation iaf:P
Tränade efter jobbet idag, ganska så skönt... kom dit o det va ganska tomt, föruton en kille som höll på o tränade, värmde upp på rullbandet, som vanligt...och så såg jag att han hade typ 70 kg i vikter på maskinerna, alltså va jag tvungen och fortsätta gå på rullbandet tills han hade dragit, annars skulle jag vara tvungenoch ändra vikterna till mina hum hum kg:P och då skulle människan märka hur svag jag var ( trodde inte att jag va så jävla svag egentligen) eftersom det bara va vi där :O Det hade varit jävligt pinsamt:P... så jag värmde upp ett jä'vla långt tag på rullbadet, haha


Kommentarer
Postat av: evie

hahahaha josse ! va kul du är :p

2008-04-05 @ 21:30:49
URL: http://movienerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0