Ledig dag

Idag var jag ledig efter helgen, alltid lika skönt:)
Lite sovmorgon, dock ringde Maria och väckte mej 10.00 (tidigt tyckte jag) Var ganska länge sen vi pratade så det var bara trevligt.
Sen var det fika på stan med Miranda, gick en sväng på stan sen. Skulle ju egentligen bara kolla men det gick inget vidare, shoppade minsann lite iaf:P det är hopplöst, haha
Min bantning går för övrigt jääävligt bra, ligger hela två kg före min plan;) och jag har fortfarande inte trötttnat :D
Nu har jag hittat ett par piller här jag funderar på att testa oxå, som hjälper till att förbranna fett och behålla musklerna samtidigt.

Detta blev det, vet dock inte varför jag köpte dom vantarna, men det var rea och jag tyckte dom va lite snygga:P och jag har ingen aaaning om när fan jag ska använda dom, men det kan ju vara bra att ha.
Solglasögonen gillar jag :) egentligen behövde jag ju inte dom heller, köpte ju ett par nya förra året och ett par nya året innan det oxå...men det är bra att ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0